Maak kans op een cadeaubon van wel € 300,-! Doe nu mee!

  Kampeerspecialist sinds 1958
Service
NL | DE
Taal:
Deutsch
English
Nederlands
Österreich
Français
Italiano
Español
Levering Land:
België
Bulgarije
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Ierland
Italië
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Malta
Nederland
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Roemenië
Zweden
Zwitserland
Slowakije
Slovenië
Spanje
Tsjechische Republiek
Hongarije

Heeft u
een vraag?

Heeft u vragen over uw bestelling, betaling, levering of wilt u een product ruilen?

Hier vindt u een compilatie van veelgestelde vragen en onze antwoorden!

Online bestellen & bezorgen

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

We berekenen binnen Nederland als transportkostenbedrag € 4,95 per bestelling tot een gewicht van max 31,5KG. Voor bestellingen met een gewicht boven de 31,5KG berekenen wij € 29,99 per bestelling. Overzicht van de verzendkosten in het buitenland.

Hoe vindt de levering plaats?

Wij leveren meestal met de pakketdienst van DHL. Voor grotere, niet pakketgeschikte artikelen wordt de levering overgenomen door een vervoerder. De leveringswijze van uw bestelling is afhankelijk van de grootte en het gewicht van het bestelde artikel.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Meestal worden de beschikbare artikelen de volgende werkdag verzonden, dus u ontvangt uw bestelling binnen 3-4 werkdagen. Houd er rekening mee dat door seizoensgebonden redenen (vooral in het vakantieseizoen) er meer bestellingen kunnen zijn en dus korte vertragingen in de levering kunnen optreden.

Ik was niet thuis op het moment van levering - Wat nu?

De meeste van onze pakketten worden door DHL geleverd. Als u niet thuis bent op het moment van de pakketbezorging, laat DHL een bericht achter. U kunt uw bestelling dan binnen de komende 7 dagen afhalen op het aangegeven servicepunt.

Kan ik meer artikelen toevoegen aan een openstaande bestelling?

Als de bestelling nog niet helemaal is afgerond, kunt u op elk moment verdere artikelen toevoegen, zonder dat er extra verzendkosten bijkomen.

Moet ik bij naleveringen opnieuw het vaste tarief voor verzendkosten betalen?

Nee. Het vaste transporttarief wordt u slechts eenmaal per bestelling in rekening gebracht, ongeacht het aantal pakketten dat u van ons ontvangt.

Wat moet ik doen als er artikelen op de factuur in mijn zending ontbreken?

Vaak worden uit verzendtechnische redenen meerdere pakketten verstuurd, die echter worden gecombineerd tot één factuur. Normaal gesproken komt het uitstaande pakket 1-2 dagen later aan. Het aantal verzonden pakketten staat ook vermeld op de factuur boven het onderdeel met het klantnummer.

Betaling en terugbetaling

Waarom worden niet alle betalingsmethoden weergegeven bij het online bestellen?

Elke bestelling wordt volgens de gangbare handelspraktijk automatisch gecontroleerd op adres- en bestelgegevens. Na deze controle behouden wij ons het recht voor om bepaalde betaalmethoden uit te sluiten van het bestelproces. Wij vragen hiervoor om uw begrip. Kies in dit geval een van de aangeboden betaalwijzen.

Ik kan mijn factuur niet meer vinden, met wie kan ik contact opnemen?

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail klantenservice@berger-camping.nl en vermeld uw klantnummer en bestelnummer. Wij sturen u aansluitend graag een kopie van uw factuur toe.

Waarom heb ik een herinnering ontvangen?

Om uw vraag te beantwoorden, verzoeken wij u om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail klantenservice@berger-camping.nl.

Kan ik meerdere facturen in één overschrijving betalen of moet ik ze allemaal individueel overmaken?

Uiteraard kunt u alle facturen met één bankoverschrijving betalen. Geef hierbij uw klantnummer aan.

Kan ik bij een bankoverschrijving gewoon de retourwaarde aftrekken?

Uiteraard kunt u de waarde van de geretourneerde goederen tijdens de overboeking in mindering brengen. Indien u betaalt via automatische incasso, wordt alleen het verschil van uw bankrekening afgeschreven, mits de retourzending binnen 14 dagen plaatsvindt.

Ik weet niet meer welke betaalmethode ik heb gekozen.

Op de factuur vindt u informatie over hoe u de factuur kunt betalen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra de geretourneerde goederen in ons magazijn zijn geboekt, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Een paar dagen later zullen wij het betaalde bedrag terugstorten. Heeft u nog vragen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe vindt de terugbetaling plaats?

De terugbetaling gebeurt op dezelfde manier als de betaling.

Teruggave & garantie

Tot wanneer kan ik artikelen retourneren?

De wettelijke voorschriften zijn van toepassing, zie AGB of herroepingsinstructie.

Hoe retourneer ik een product correct?

Gebruik het ingevulde retourformulier als begeleidende brief voor de retourzending, zodat de retourzending sneller kan worden verwerkt. De retourbon wordt bij de factuurdocumenten gevoegd, meestal als 2de pagina. Indien u niet langer beschikt over de retourbon, stuur dan een kopie van de factuur mee. Voor portvrije retourzendingen gebruikt u de bijgevoegde retoursticker op het blad met de overschrijvingskaart. Deze adressticker kan gebruikt worden om artikelen tot 31,5 kg per post terug te sturen. Als de goederen niet te verzenden zijn of als u een kopie van de factuur nodig heeft, neem dan contact met ons op. Het is belangrijk dat u de retourbon bewaart totdat de retourzending of klacht is afgehandeld.

Kan ik een besteld product retourneren als het me niet bevalt?

Uiteraard biedt Berger-Camping u de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgaaf van redenen te herroepen in overeenstemming met uw wettelijke herroepingsrecht. Uiteraard zullen wij de kosten van de retourzending voor onze rekening nemen.

Kan ik ook andere artikelen bestellen voor een retourzending?

Noteer het artikel dat u wilt ruilen of nabestellen gewoon op de retourbon. Wij zullen het artikel zo snel mogelijk voor u registreren en bij u afleveren.

Hoe lang duurt het voordat mijn klacht in behandeling wordt genomen?

In de regel ontvangt u binnen ca. 10 werkdagen het ruilartikel. Mocht een artikel voor verbetering naar de fabrikant worden gestuurd, dan zullen wij u hier natuurlijk over informeren. Houd er rekening mee dat er door seizoensgebonden redenen (met name tijdens de vakantieperiode) kortstondige vertragingen kunnen optreden in de afhandeling van klachten.

Hoe lang is de garantie geldig?

De wettelijke voorschriften zijn van toepassing. De wettelijke garantietermijn is 2 jaar en begint met de levering van de goederen. Meer informatie over de garantie ontvangt u in het menupunt AGB.

Uw sessie zal lopen in
10 : 00
Min. Sec.