Cyber Camping Week: Extra voordelige aanbiedingen!

  Kampeerspecialist sinds 1958
Service
NL | DE
Taal:
Deutsch
English
Nederlands
Österreich
Français
Italiano
Español
Levering Land:
Nederland
België
Luxemburg
Duitsland
Frankrijk
Spanje
Italië
Oostenrijk
Zwitserland
Portugal
Denemarken
Kroatië
Liechtenstein
Griekenland
Noorwegen
Zweden
Finland
Malta
Tsjechische Republiek
Polen
Litouwen
Roemenië
Slowakije
Slovenië
Bulgarije
Letland
Estland
Hongarije
Ierland
Tenten Tenten
Alle producten in "Tenten"
Outdoor & Vrije Tijd Outdoor & Vrije Tijd
Alle producten in "Outdoor & Vrije Tijd"
Kampeermeubels Kampeermeubels
Alle producten in "Kampeermeubels"
Huishouden Huishouden
Alle producten in "Huishouden"
Water & Sanitair Water & Sanitair
Alle producten in "Water & Sanitair"
Elektra Elektra
Alle producten in "Elektra"
Multimedia Multimedia
Alle producten in "Multimedia"
Voertuig Voertuig
Alle producten in "Voertuig"
Verwarmen & Koelen Verwarmen & Koelen
Alle producten in "Verwarmen & Koelen"
Kleding Kleding
Alle producten in "Kleding"
Onderdelen Onderdelen
Alle producten in "Onderdelen"
Merken Merken
Alle producten in "Merken"
Thema's Thema's
Alle producten in "Thema's"
NIEUW NIEUW
Alle producten in "NIEUW"
SALE SALE
Alle producten in "SALE"
Filiaal Filiaal
Verander tak
Adres

Naar filiaalpagina
Taal & Levering Land
Taal
Leverend land

JIJ hebt
een vraag?

Heb je vragen over je bestelling, betaling, levering of wil je een product ruilen?

Hier vind je een lijst met veelgestelde vragen en onze antwoorden!

Online bestellen & levering

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Duitsland en Oostenrijk is de standaardverzending gratis voor bestellingen van meer dan €50 (met uitzondering van volumineuze goederen). Voor bestellingen onder de €50 rekenen we een vast bedrag aan verzendkosten van €2,95 per bestelling. Als de bestelling minder dan €30 waard is, bedragen de vaste transportkosten €4,95 per bestelling. Voor omvangrijke goederen rekenen we een extra vast bedrag van €14,90 per zending. Grote goederen worden apart gelabeld in de online shop. overzicht van bezorgkosten in het buitenland.

Hoe wordt de levering geregeld?

We leveren meestal per pakketpost met DHL. Voor grotere artikelen die niet als pakket kunnen worden verzonden, wordt de levering uitgevoerd door een expediteur. De bezorgmethode voor je bestelling hangt af van de grootte en het gewicht van het bestelde artikel.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Je kunt je bestelling zelf volgen met het trackingnummer in de verzendbevestiging. Het is mogelijk dat je bestelling wordt opgesplitst in meerdere pakketten. In dat geval ontvang je meerdere verzendbevestigingen. In de regel worden de beschikbare artikelen de volgende werkdag verzonden, dus je ontvangt je bestelling binnen 3-4 werkdagen. Houd er rekening mee dat er door seizoensinvloeden (vooral tijdens vakantieperiodes) veel bestellingen kunnen binnenkomen, waardoor er op korte termijn vertragingen in de levering kunnen optreden.

Ik was niet thuis op het moment van levering - wat nu?

De meeste van onze pakketzendingen worden geleverd door DHL. Als je niet thuis bent op het moment van levering, laat DHL een bericht achter. Je kunt je pakket dan binnen 7 dagen ophalen bij het opgegeven postkantoor.

Kan ik meer artikelen toevoegen aan een openstaande bestelling?

Als de bestelling nog niet compleet is, kun je op elk gewenst moment meer artikelen toevoegen zonder dat dit extra verzendkosten met zich meebrengt.

Moet ik bij elke volgende levering de verzendkosten betalen?

Nee. Je betaalt slechts eenmaal verzendkosten voor elke bestelling, ongeacht het aantal pakketten dat je van ons ontvangt.

Wat moet ik doen als er een artikel ontbreekt in mijn bestelling?

Het spijt ons als je bestelling niet volledig is aangekomen. Soms versturen we bestellingen in meerdere pakketten. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer artikelen op verschillende locaties worden opgeslagen of rechtstreeks vanuit onze filialen of partners worden verzonden. Normaal gesproken komt het ontbrekende pakket een paar dagen later aan. We proberen je altijd de best mogelijke service te bieden en bedanken je voor je begrip.

Ik ben verhuisd / mijn gegevens zijn veranderd - wat moet ik doen?

Als je een klantenaccount hebt in onze online shop, kun je je gegevens daar op elk gewenst moment zelf wijzigen. In het gedeelte 'Mijn account' vind je de opties om je persoonlijke gegevens, afleveradressen en wachtwoord te wijzigen. Zo zijn je gegevens altijd up-to-date en kunnen we je nog beter van dienst zijn.
>> Naar het klantenaccount

Betaling & terugbetalingen

Waarom worden niet alle betaalmethoden weergegeven als ik online bestel?

Elke bestelling wordt onderworpen aan een geautomatiseerde, standaard commerciële controle van de adres- en bestelgegevens. Na deze controle behouden wij ons het recht voor om bepaalde betaalmethoden uit te sluiten tijdens het bestelproces. We vragen uw begrip hiervoor. Kies in dit geval voor een van de aangeboden betaalmethoden.

Ik kan mijn factuur niet meer vinden, met wie kan ik contact opnemen?

Je kunt je factuur opvragen via ons contactformulier. Vermeld je verzoek, je klantnummer en het ordernummer. Wij sturen je dan graag een kopie van de factuur toe.

Waarom heb ik een herinnering ontvangen?

Om je verzoek te verduidelijken, kun je rechtstreeks per e-mail contact met ons opnemen via accounting@fritz-berger.de.

Kan ik meerdere facturen in één keer betalen of moet ik ze allemaal apart betalen?

Natuurlijk kun je alle facturen in één keer betalen. Vermeld uw klantnummer.

Kan ik de waarde van de retourzending gewoon aftrekken van een overschrijving?

Natuurlijk kun je de waarde van de geretourneerde goederen aftrekken van de overschrijving. Als je via automatische incasso betaalt, wordt alleen het verschil van je bankrekening afgeschreven, mits de retourzending binnen 14 dagen plaatsvindt.

Ik weet niet meer welke betaalmethode ik heb gekozen.

Op de factuur vind je informatie over hoe je de factuur kunt betalen.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Zodra de geretourneerde goederen in ons magazijn zijn geboekt, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Enkele dagen later storten we het betaalde bedrag terug. Als je nog vragen hebt, helpt onze klantenservice je graag verder.

Hoe wordt de terugbetaling verwerkt?

De terugbetaling gebeurt op dezelfde manier als de betaling.

Retourneren & garantie

Ik wil mijn bestelling annuleren - wat moet ik doen?

Als je je bestelling wilt annuleren of herroepen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen. Houd er echter rekening mee dat we bestellingen vaak onmiddellijk verwerken om een snelle levering te garanderen. Als je bestelling al is verzonden, is annuleren niet meer mogelijk. In dit geval kun je de goederen na ontvangst retourneren en gebruikmaken van ons retourrecht. Bekijk ook ons retourbeleid voor meer informatie.

Tijdens welke periode kan ik artikelen retourneren?

De wettelijke bepalingen zijn van toepassing, zie algemene voorwaarden en annuleringsvoorwaarden.

Hoe maak ik een retourzending correct?

Gebruik de volledig ingevulde retourbon bij de retourzending zodat de retourzending sneller verwerkt kan worden. Het retourlabel vind je bij de factuurdocumenten, meestal als 2e pagina. Als je het retourlabel niet meer hebt, voeg dan een kopie van de factuur bij. Controleer van tevoren je mailbox, inclusief je spamfolder, om te zien of je de factuur al hebt ontvangen. Gebruik voor portvrije retourzendingen het bijgevoegde retouretiket dat je op het vel met de acceptgiro vindt. Dit adreslabel kan worden gebruikt om artikelen tot 31,5 kg per post te retourneren. Als de goederen niet per post kunnen worden verzonden of als je een kopie van de factuur nodig hebt, neem dan contact met ons op. Bewaar de retourbon totdat de retourzending of klacht is verwerkt.

Kan ik een besteld product retourneren als het me niet bevalt?

Natuurlijk heeft u bij Fritz Berger de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgaaf van redenen te ontbinden volgens uw wettelijk herroepingsrecht. Uiteraard nemen wij de kosten van de retourzending voor onze rekening.

Kan ik bij een retour ook andere artikelen bestellen?

Bestel het door u gewenste artikel opnieuw via onze online shop.

Hoe lang duurt het voordat mijn klacht is afgehandeld?

In de regel ontvang je binnen ongeveer 10 werkdagen een ruiling. Als een artikel voor reparatie naar de fabrikant wordt gestuurd, brengen we je hiervan op de hoogte. Houd er rekening mee dat er op korte termijn vertragingen kunnen optreden bij de verwerking van klachten als gevolg van seizoensgebonden factoren (vooral tijdens vakantieperioden).

Hoe lang is de garantie geldig?

De wettelijke bepalingen zijn van toepassing. De wettelijke garantietermijn is 2 jaar en begint bij de overhandiging van de goederen. Meer informatie over de garantie vindt u in het menu-item Algemene Voorwaarden.

Berger cadeaubon

Waar kan ik een Fritz Berger cadeaubon kopen?

Je kunt een Fritz Berger cadeaubon gewoon kopen in een winkel bij jou in de buurt of gemakkelijk online bestellen. Je kunt elk bedrag kiezen tussen €10 en €200.

Hoe kan ik de Fritz Berger cadeaubon inwisselen?

Als je online bestelt, kun je de cadeaubon invoeren tijdens het bestelproces. Houd de cadeaubon bij de hand voor een telefonische bestelling. Voor aankopen in de winkel, toon de cadeaubon bij het afrekenen aan de kassa. Het is helaas niet mogelijk om de cadeaubon contant uit te betalen.