Kampeerspecialist sinds 1958
Service
NL | DE
Taal:
Deutsch
English
Nederlands
Österreich
Français
Italiano
Español
Levering Land:
België
Bulgarije
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Ierland
Italië
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Malta
Nederland
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Roemenië
Zweden
Zwitserland
Slowakije
Slovenië
Spanje
Tsjechische Republiek
Hongarije
Tenten Tenten
Alle producten in "Tenten"
Outdoor & Vrije Tijd Outdoor & Vrije Tijd
Alle producten in "Outdoor & Vrije Tijd"
Kampeermeubels Kampeermeubels
Alle producten in "Kampeermeubels"
Huishouden Huishouden
Alle producten in "Huishouden"
Water & Sanitair Water & Sanitair
Alle producten in "Water & Sanitair"
Elektra Elektra
Alle producten in "Elektra"
Voertuig Voertuig
Alle producten in "Voertuig"
Verwarmen & Koelen Verwarmen & Koelen
Alle producten in "Verwarmen & Koelen"
Kleding Kleding
Alle producten in "Kleding"
Thema's Thema's
Alle producten in "Thema's"
NIEUW NIEUW
Alle producten in "NIEUW"
SALE SALE
Alle producten in "SALE"
Filiaal Filiaal
Verander tak
Adres

Naar filiaalpagina
Taal & Levering Land
Taal
Leverend land

Hebt U
een vraag?

Heb je vragen over je bestelling, betaling, levering of wil je een product ruilen?

Hier vindt u een compilatie van veelgestelde vragen en onze antwoorden!

Online bestellen & leveren

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Duitsland en Oostenrijk is de standaardverzending gratis voor bestellingen van meer dan 50 euro (uitgezonderd volumineuze goederen). Als de orderwaarde minder is dan 50,- € rekenen wij een vast tarief van 2,95 € per bestelling. Is de orderwaarde minder dan € 30,-, dan bedragen de vaste transportkosten € 4,95 per bestelling. Voor volumineuze goederen berekenen wij een extra forfaitaire vrachtprijs van € 14,90 per zending. Volumineuze goederen worden in de online shop apart gemarkeerd. overzicht van de verzendkosten in het buitenland.

Hoe vindt de levering plaats?

Wij leveren meestal per pakketpost met DHL. Voor grotere artikelen die niet per pakket kunnen worden verzonden, wordt de levering overgenomen door een expediteur. De leveringswijze van uw bestelling hangt af van de grootte en het gewicht van het bestelde artikel.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Over het algemeen worden artikelen die beschikbaar zijn voor levering de volgende werkdag verzonden, zodat u uw bestelling binnen 3-4 werkdagen ontvangt. Houd er rekening mee dat als gevolg van seizoensgebonden factoren (vooral tijdens het vakantieseizoen) er een groot aantal binnenkomende bestellingen kan zijn en er daarom op korte termijn vertragingen in de levering kunnen optreden.

Ik was niet thuis op het moment van levering - wat nu?

De meeste van onze pakketzendingen worden geleverd door DHL. Als u niet thuis bent wanneer een pakket wordt bezorgd, laat DHL een bericht achter. U kunt uw pakket dan binnen 7 dagen ophalen bij het aangegeven postkantoor.

Kan ik meer artikelen toevoegen aan een openstaande bestelling?

Als de bestelling nog niet compleet is, kunt u op elk moment meer artikelen toevoegen zonder extra verzendkosten.

Moet ik voor volgende leveringen telkens verzendkosten betalen?

Voor elke bestelling wordt slechts eenmaal verzendkosten in rekening gebracht, ongeacht het aantal pakketten dat u van ons ontvangt.

Wat moet ik doen als er artikelen op de factuur ontbreken in mijn zending?

Vaak worden om verzendredenen meerdere pakketten verzonden die echter in één factuur worden samengevoegd. Normaal gesproken komt het openstaande pakket 1-2 dagen later aan. Op de factuur staat boven het gedeelte met het klantnummer ook vermeld hoeveel pakketten er zijn verzonden.

Betaling & terugbetaling

Waarom worden bij een online bestelling niet alle betalingsmogelijkheden getoond?

Elke bestelling wordt onderworpen aan een geautomatiseerde, standaard controle van de adres- en bestelgegevens. Na deze controle behouden wij ons het recht voor om tijdens het bestelproces bepaalde betaalmethoden uit te sluiten. Wij vragen hiervoor uw begrip. Kies in dit geval voor een van de aangeboden betaalmethoden.

Ik kan mijn factuur niet meer vinden, met wie kan ik contact opnemen?

Neem contact op met onze klantenservice op +49 (0)9181 / 33 01 00 of stuur een e-mail naar service@fritz-berger.de en vermeld uw klantnummer en ordernummer. Wij sturen u graag een kopie van de factuur toe.

Waarom heb ik een herinnering ontvangen?

Om uw bezorgdheid te verduidelijken, verzoeken wij u rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice onder het nummer +49 (0)9181 / 33 01 00 of per e-mail naar service@fritz-berger.de.

Kan ik meerdere facturen in één keer betalen of moet ik ze allemaal apart overmaken?

Natuurlijk kunt u alle facturen in één keer betalen. Gelieve uw klantnummer te vermelden.

Kan ik de waarde van de geretourneerde goederen gewoon van de overschrijving aftrekken?

Natuurlijk kunt u de waarde van de geretourneerde goederen aftrekken van de overschrijving. Als u via automatische incasso betaalt, wordt alleen het verschil van uw bankrekening afgetrokken, mits de retourzending binnen 14 dagen plaatsvindt.

Ik weet niet meer welke betaalmethode ik heb gekozen.

Op de factuur vindt u informatie over hoe u de factuur kunt betalen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra de geretourneerde goederen in ons magazijn zijn geboekt, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Enkele dagen later storten wij het betaalde bedrag terug. Als je nog vragen hebt, helpt onze klantenservice je graag verder.

Hoe vindt de terugbetaling plaats?

De terugbetaling gebeurt op dezelfde manier als de betaling.

Retourneren & Garantie

Binnen welke termijn kan ik artikelen retourneren?

De wettelijke bepalingen zijn van toepassing, zie de Algemene Voorwaarden en de Annuleringsvoorwaarden.

Hoe doe ik een retourzending correct?

Gebruik het ingevulde retourformulier als begeleidende brief voor de retourzending, zodat de retourzending sneller verwerkt kan worden. De retourbon bevindt zich bij de factuurdocumenten, meestal als 2e pagina. Heeft u de retourbon niet meer, voeg dan een kopie van de factuur bij. Voor een portvrije retourzending gebruikt u het bijgevoegde retourlabel, dat u vindt op het blad met de acceptgiro. Met dit adreslabel is een retourzending per post mogelijk tot 31,5 kg. Als de goederen niet frankeerbaar zijn of u heeft een kopie van de factuur nodig, neem dan contact met ons op. Het is essentieel dat u de retourbon bewaart totdat de retourzending of klacht is afgehandeld.

Kan ik een besteld product terugsturen als het me niet bevalt?

Natuurlijk heeft u de mogelijkheid om de overeenkomst met Fritz Berger zonder opgave van redenen te ontbinden volgens uw wettelijk herroepingsrecht. Uiteraard nemen wij de kosten van de retourzending voor onze rekening.

Kan ik ook andere artikelen bestellen als ik een artikel terugstuur?

Geef gewoon op de retourbon aan welk artikel u wilt ruilen of nabestellen. Wij zullen het artikel zo snel mogelijk voor u opnemen en bij u afleveren.

Hoe lang duurt het voordat mijn klacht is verwerkt?

In de regel ontvangt u binnen ca. 10 werkdagen een omruiling. Als een artikel voor reparatie naar de fabrikant wordt gestuurd, zullen wij u daarover informeren. Houd er rekening mee dat er om seizoensredenen (vooral tijdens de feestdagen) kortstondige vertragingen in de afhandeling van klachten kunnen optreden.

Hoe lang is de garantie?

De wettelijke bepalingen zijn van toepassing. De wettelijke garantietermijn bedraagt 2 jaar en begint met de levering van de goederen. Meer informatie over de garantie vindt u in het menu-item AGB.

Berger cadeaubon

Waar kan ik een Fritz Berger cadeaubon kopen?

U kunt de Fritz Berger cadeaubon gewoon kopen in een filiaal bij u in de buurt of gemakkelijk online bestellen. U kunt elk bedrag kiezen tussen €10 en €200.

Hoe kan ik de Fritz Berger cadeaubon inwisselen?

Als u online bestelt, kunt u hem invoeren in het bestelproces. Bestelt u telefonisch, houd dan de cadeaubon bij de hand. Bij een aankoop in de winkel toont u de cadeaubon bij het afrekenen aan de kassa. Contante betaling van de cadeaubon is helaas niet mogelijk.

Uw sessie zal lopen in
10 : 00
Min. Sec.